השנים הראשונות בבית הספר (א'-ד') הן הזמן הקריטי ביותר לבניית תחושת המסוגלות והביטחון העצמי של הילד. לפעמים, הקצב בכיתה מהיר מדי, הפערים מתחילים להיווצר, ואיתם מגיעים התסכול וירידה במוטיבציה.
כאן אני נכנסת לתמונה.
שמי שני חנן, תושבת אור יהודה, מורה לשיעורי עזר ובעלת רקע אקדמי של תואר ראשון בפסיכולוגיה. אני מגיעה עד אליכם, לסביבה הטבעית והבטוחה של הילד, מתוך אמונה שאין ילד שלא יכול – יש ילד שעדיין לא מצאו את הדרך הנכונה להסביר לו. בשיעורים שלי, הלמידה לא נעשית מתוך כפייה, אלא מתוך סקרנות, משחק והנאה.
הבנת עקרונות מתמטיים ופעולות החשבון דרך משחקים, המחשות ויזואליות והפיכת המספרים לחברים. בלי פחד ובלי לחץ.
צעדים ראשונים ברכישת השפה – קריאה, כתיבה, אוצר מילים ודיבור בביטחון, תוך שימוש בשירים, סיפורים ואמצעים אינטראקטיביים.
פיתוח אסטרטגיות למידה, שיפור מיומנויות הקריאה, העשרת השפה הכתובה וכלים להתמודדות עם טקסטים ומשימות בהצלחה.
אל תחכו שהפערים יגדלו. בואו נבנה לילד שלכם בסיס חזק, ביטחון עצמי וחוויית למידה מתקנת, מעצימה וחיובית.
שני, בואי נדבר! שליחת הודעה בוואטסאפ